duminică, 13 septembrie 2009

Tudor Chirila

L-am descoperit pe omu asta odata cu citirea acelei scrisori pt liceeni ,geniale de altfel!Ii citesc de ceva vreme blogul si ma surprinde pe zi ce trece tot mai mult...poti invata atatea lucruri de la el...plus ca albumul Vama e cel mai spiritual album pe care l-am ascultat vreodata!
mi-ar place sa am un prieten ca el...cred ca nu m-as mai satura sa vorbesc cu el..e tare omu!...el Face ceva si o face bine de tot!Din pacate putini oameni ca el mai sunt...si deaia mi-as dori ca cel putin 20% dintre tinerii din tara asta sa-l asculte!
Eu il ascult si imi schimba caracterul si modul de viata...!bravo , Tudor,chiar meriti un BRAVO spus din inima!

Un comentariu:

  1. chiar ca-i tare T.C :D

    [btw..vezi ca nu mi-ai dat sa-mi urmaresti blogu :))]

    aa..si btw 2 ...a inceput scoala..maine vin la o cafea de dimineata? :))

    btw 3 .. te iubesc :D

    RăspundețiȘtergere