luni, 21 septembrie 2009

Iubire innocenta

Pana acu ceva vreme nu prea credeam ca doi copii sub 15 ani se pot iubi cu adevarat!
Mi-aduc aminte foarte bine prima mea iubire ,eram micuta, aveam numai vreo 12 ani si aveam un prieten Radu cu care ma vedeam in fiecare vara la bunici in satul unde mi-am petrecut aproape toata copilaria...Ma iubea foarte mult si pentru mine era ceva minunat pentru ca eram mica neexperimentata si era cel mai frumos lucru sa fiu rasfatata!Acum cand m-am mai maturizat ma gandeam uneori ca a fost o prostie pe vremea aia sa cred ca era iubire...dar citesc o carte "Oameni feroce" de Dirk Wittenborn si m-a surprins placut sa vad cat de pasional se pot iubi doi mititei...
Cred acum ca fiintele astea mici si innocente se pot iubi de zece mii de ori mai mult decat oamenii mari...si au niste idei minunate uneori! A... si apropous...nu l-am mai vazut pe Radu de vreo 4 , 5 ani...mi-as dori nespus de mult sa-l mai vad si sa mai vorbim :)) Radu daca o sa citesti asta vreodata sa sti ca mi-e tare dor de tine :)) pe bune!
Iubiti copiiiiiii pentru ca sunt niste fiinte minunate!

Un comentariu: