marți, 22 septembrie 2009

asta e pt Timi Gramesc


Timi e fratele unui prieten de-al meu,Gabi,care creste intr-o familie exceptionala din cate am vazut eu si care e binecuvantat din multe puncte de vedere...

Well...Timi mic si frustrat care citesti conversatiile mele cu Gabi...;)) ... nu te prea cunosc dar pot fi sigura de faptul ca ai crescut intr-o familie pe care mi-am dorit dintotdeauna sa o am! Se poate sa fi mult mai matur decat mine..chiar daca esti mai mic cu mult dar nu prea inteleg intrebarile alea ce mi le-ai pus...esti micut si cred ca sti mai bine decat mine care e identitatea ta!Esti foarte destept si ma surprinzi....ai grija si nu-l mai baga pe ovi in seama cand zice "ca orice Gramesc are reputaia aia de manierat si casanova..." (Scz Ovi in caz ca citesti asta) . Tu tre sa sti mai bine cine esti..nu te baza pe reputatie..ca aia se duce imediat !

Sa fi cuminte mititelule si sa citesti mult !

Ti-am facut hatarul asta de a scrie despre tine..naaa.a.....poate citeste vreo fata interesata ..:)) Oricum ai reusit sa ma faci sa zambesc azi! Be blessed!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu