sâmbătă, 12 septembrie 2009

Minti incuiate..cheia e la voi !

Mi-am facut si eu blog pt ca azi noapte m-am intors de la un majorat si...
Vi s-a intamplat vreodata sa simtiti ca explodati de atatea sentimente si ganduri neimpartasite? Ei..asta mi s-a intamplat mie azi noapte cand am ajuns acasa...e trist...majoratul unei colege de clasa..
Nu pot sa cred ce au ajuns unii oameni/tineri!cat de trist este cand vad ca unii , sau mai bine zis majoritatea asculta niste versuri atat de analfabete!Manele..le urasc!Le urasc nu pt ca eu ascult Rock...in niciun caz!leurasc pt ca ne transforma tinerii in niste superficiali,le inchide mintea acolo undeva intr-o singura lume a idiotilor si nu-i mai lasa sa vada frumosul spiritualului! ... o muzica saraca,cu acelasi ritm tampit,niste versuri atat de superficiale si tampite..
Pun pariu ca si Basescu se rupe "de moare" pe manele...dar asta nu conteaza asa mult...ma ingrijoreaza doar faptul ca ne miram de ce nu merge nimic bine in tara asta! Uite cum niste lucruri banale ne transforma tara intr-o societate de superficiali!!Habar n-aveti cat de mult afecteaza asta mintea tinerilor neexperimentati...lor n-are cine sa le zica,n-are cine sa le arate alta parte spirituala si frumoasa a vietii!! Un om care asculta manele nu are cum sa fie un om cu potential care sa isi doreasca sa poata "muta muntii" in tara asta...TREZIREA!!

2 comentarii:

  1. rEvolutie

    Vrei rEvolutie
    Du-te spala-te pe fata
    Vrei sa faci ceva
    Nu incepe prin a darama
    Vrei sa fi de folos
    Spune multumesc dupa
    Te rog frumos.

    rEvolutia ta nu e si a mea
    Schimba-ti atitudinea
    Si-apoi vei vedea:
    Lumea singura se va schimba!
    Credinta nu are ca sinonim viziunea.
    TOTUL E DOAR IN MINTEA TA!

    fabi_olariu

    RăspundețiȘtergere
  2. Un studiu sociologic a demonstrat ca cei mai inteligenti oameni sunt cei care asculta muzica clasica si apoi cei care asculta rock..
    intradevar muzica reflecteaza felul nostru de a fi de a gandi si tocmai de aia schimbarea incepe de la fiecare, schimbarea incepe si cu tine si cu mine...

    RăspundețiȘtergere