marți, 15 septembrie 2009

O intrebare interesanta...

Astazi la scoala ni s-a pus o intrebare la care nu ma asteptam si la care nu m-am mai gandit niciodata...
Ce as face daca fiinta suprema mi-ar face favorul de a-mi indeplini o dorinta , ce dorinta mi-as dori sa imi fie indeplinita..?
Nu am stiut ce sa raspund....mi s-au oprit gandurile,ochii si pixul in mana!ce mi-as dori? nimic?? Imposibil!! dar ce? Cateva minute am stat si m-am gandit dar si dupa ce a trecut momentul si au raspuns unii ceva de genul ..."sa fiu nemuritor.." , "sa fiu fericit toata viata...",nu mi-am putut da seama ce mi-as putea dori! Nu ma regasesc in niciun raspuns dat acolo in clasa...poate ca mi-as dori sa am puterea sa pot sa influentez orice om pozitiv...dar inca imi caut raspunsul...

Un comentariu:

  1. hmm..eu am zis ca as vrea ca atata timp cat traiesc sa nu fiu impinsa de la spate de nimeni sa fac un lucru care mi-e impus...or smth like that..

    oricum..ce e la scoala e cu totul si cu TOTUL superficial..si niciunul dintre aia nu si-au "scormonit" bine gandurile..eh..superficialitatea este solutia pentru cei mai multi..

    RăspundețiȘtergere