duminică, 4 octombrie 2009

nu stiu...

Am vazut un film....e de fapt a 2 a oara cand il vad . Aproape plang...dar nu pot...e doar un film...Am ochii inundati ca un pahar plin pe cale sa dea pe afara, un nod in gat...o amintire...sau mai multe? this is getting strange ....
Miam adus aminte ca sunt EU , ca poate imi place nebunia asta, agonia pe care o aveam uneori in suflet .... atunci cand nu inteleg nimic,atunci! atunci ma regasec , eu , Ioana Vancu Valentina! Desi eu nu sunt nebuna...ei imi zic mereu..tu nu esti ca noi ..tu esti fericita,optimista iti plac visurile...o fi asa?da.....e greu de explicat ce inseamna nebunia asta pentru mine...Îi iubesc pe "nebuni",ciudati...uneori îi urasc, dar cand pleaca ma urasc pe mine insumi; nu mai pot fi Ioana(incep irealele visuri perfecte...) . Iam indepartat si ma doare...ma doare...ma doare....,erau cartea mea veche ingalbenita din care ma chinuiam sa citesc intelegand in parte , multumindu-ma in parte...innebunind alaturi de ei , care imi vor vindeca mereu bucuria falsa si-mi vor da una reala...
As vrea sa fiu ca voi: goala dar plina! Cum reusiti? ....mmm.a...multumesc primind si rau si bine...e...de la voi...

Un comentariu: