marți, 13 octombrie 2009

Nothing else matters...

Cine esti?cine sunt?....
multe cuvinte degeaba, spuse din inima..dureroase... nu mai au semnificatie pentru mine...
totul este gol...ce fain e afara!Imi place frigul,ploaia...cand toata natura intra in desconpunere...as sta la geam mereu,sa ma lasati doar sa privesc ploaia! stau in pat si o ascult ca si cum as asculta o simfonie dea lui Mozart!
Brrr...imi place cum suna...imi place sa simt frigul care ma trezeste si care ma adoarme in acelasi timp. Ma trezesc la realitate si nimic nu mai conteaza . Nu-mi mai pasa daca eu sunt bine sau nu...ma gandesc doar la ceea ce am de FACUT...la scopul din inima mea. Nu mi-a zis nimeni niciodata cat de multa suferinta simti cand iei totul d.p.d.v spiritual ; am invatat-o eu singura..am simtit-o si o mai simt ... probabil o voi simti toata viata...Dar ma bucur ca "ploua" si ma bucur ca sunt fericita cand toti sunteti posomorati si cascati...poate ca ar trebui sa va bucurati mai mult in inima voastra decat exterior!
Frigul imi da putere...odata il uram..acum ma face sa sufar..dar constructiv!
stau la geam si astept........dpvzicpspn! nothing else matters ...

Un comentariu: