luni, 1 martie 2010

"Din nou"

Doar doua cuvinte dureroase...
am ajuns iar aici la pieptul tau plangand...as fi vrut sa fiu acolo si atunci cand eram fericita..dar nu puteam pentru ca fericirea aceea murdara nu te includea si pe tine!
De ce? De ce "din nou" ajung aici plangand cu inima zdobita? De ce stiind ca doar acolo pot sa gasesc linistea o caut mereu in alta parte?
Actiunile mele idioate au construit din nou un zid atat de mare intre noi..si tu in bunatatea ta...il vei distruge , asa cum faci mereu.
Dar vreau sa zic inca o data ca de data asta nu va mai fi la fel, ca nu voi mai alerga in alte locuri decat spre tine! dar va fi oare asa? stiu prea bine ca nu va fi asa...
M-ai lasat sa lupt singura...dar ai fost mereu in spatele meu sa ma prinzi cand urma sa cad...dar am ales DIN NOU sa alerg mai repede si sa te las undeva in spate..la km distanta...
Ma multumesc sa plang DIN NOU la pieptul tau...sperand si promitand ca undeva candva va fi un "." in viata mea!
ma vei ierta..ca intotdeauna...la nesfarsit...dragostea ta nu s-a sfarsit...mi-e frica insa ca o sa ma sfarsesc eu..
din nou...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu